Maj 1992. Osnovano preduzeće "OPTIMUM" d.o.o. sa ciljem da promoviše, proizvodi i snabdeva privredne subjekte kvalitetnim softverskim rešenjima što je bila prvobitna delatnost preduzeća.
Jul 1992. Otvoren prodajni objekat sa ponudom usluge fotokopiranja, prodaje obrazaca opšte namene i potrošnog materijala za računare.
Maj 1995. Kupljena prva ofset mašina i počela proizvodnja blokovske robe za potrebe sopstvene knjižare
Jul 1995. Direkcija, komercijala i informatički sektor preseljeni na novu lokaciju na kojoj su se nalazili do oktobra 2012.
Septembar 1995. Maloprodajni objekat preseljen na adresu Svetog Save bb gde se nalazio do 01. avgusta 2018.
April 2004. Kupljeno prvo veće dostavno vozilo “FIAT DUKATO” .
Maj 2006. Uveden sistem kvaliteta ISO 9001.
Novembar 2004. Sklopljen ugovor sa firmom METRO cach&carry o prodaji blokovske robe u njihovim prodajnim objektima.
Jul 2006. Kupljena i adaptirana proizvodna hala od 700 m² gde je preseljena kompletna proizvodnja
Maj 2007. Uveden sistem kvaliteta ISO 9001.
Januar 2008. Kupljena i adaptirana proizvodna hala od 1000 m² gde je proširena proizvodnja
Decembar 2010. Kupljeno prvo vozilo velike nosivosti, kamion DAF, sada se u voznom parku nalazi jedanaest vozila
Januar 2012. Kupljena proizvodna hala od 7.000m2 u industrijskoj zoni sa 3,5h dvorišta.
Januar 2012. Prvo izlaganje na sajmu Paperword i Frankfurtu.
Mart 2012. Kupljena i instalirana mašina velikog kapaciteta za proizvodnju svezaka.
Jun 2012. Uveden FSC standard.
Oktobar 2012. Preseljena direkcija i kompletna proizvodnja na lokaciju Majora Gavrilovića 40, u Smederevskoj Palanci.
Jun 2014. Kupljene i instalirane dve četvorobojne mašinene za ofset štampu.
April.2015. Kupljena i instalirana druga mašina velikog kapaciteta za proizvodnju svezaka.
Oktobar 2015. Prvo izlaganje na sajmu Insight x u Nurnbergu.
Mart 2017. Napravljen schowroom od 150 m2 na adresi Majora Gavrilovića 40 u Smederevskoj Palanci.
April 2017. Preuzet brend Memoris u kategoriji školskog i kancelariskog pribora za teritoriju Ex YU.
Jul 2017. Izgrađen aneks hale od 250m2.
Maj 2018. Izgrađen moderan magacinski prostor od 1000m2 za skladištenje repromaterijala.
Jun 2018. Dobijen sertifikar BSCI
Avgust 2018. Otvoren moderan maloprodajni prostor od 180m2 na adresi Svetog Save 27.
Maj 2020. Predstavljen naš premium brend Starr u kategoriji školskog i kancelariskog pribora.
Septembar 2022. Izgrađena nova menza sa modernim kancelarijskim prostorom na spratu 600m2
Osnovne delatnosti - Proizvodnja blokovske robe, obrazaca, školskog pribora, tabulira, registratora..
- Veleprodaja kompletnog školskog i kancelarijskog materijala
- Maloprodaja knjižarske robe
Pravilno usmerenom razvojnom politikom "OPTIMUM" je danas u vrhu proizvođača i prodavaca blokovske robe, obrazaca, školskog i kancelarijskog pribora sa preko 2.500 poslovnih partnera širom Srbije, visok kvalitet proizvoda, savremena organizacija i logistika, praćenje i primena najnovijih tehnoloških rešenja u oblasti informatike i telekomunikacija karakteriše sadašnji trenutak preduzeća.
Snagu Optimuma čine njegovi ljudi.U firmi je na dan 01.01.2023 zaposleno 180 mladih ljudi podržanih sa nekolicinom iskusnih.
U stalnoj smo misiji uvođenja novih standarda na našem tržištu. Takva pozicija nas obavezuje da isporučujemo brže, bolje i ekonomičnije.
Trenutno Optimum izvozi u 21 zemlju.
U rukovođenju štamparijom uz iskustvo i tradiciju, uvode se i koriste savremeni principi u menadžmentu uz oslanjanje na marketinške i PR aktivnosti. U svim aspektima poslovanja jasno je definisana misija, vizija i filozofija firme.
U narednom periodu prioritetni ciljevi preduzeća su povećanje proizvodnje i plasmana, kako na domaćem tako i tržištu drugih zemalja.
Standardi koji se primenjuju: ISO 9001, FSCTM(FSC-C111700) i BSCI.